Monday, March 8, 2010

Ruošša álgoálbmot sáhtežit searvvat Eurovision lávlun gilvuin!

7 b. dán mánu Moskvas lei finálalaš oasi lávlogilvu mas válljejedje ártista guhte gálga searvvat Eurovision song competition.  Mun gal ledjen illus go lágideaddjit dadjet ahte dán jagi searvva álgoalbmogiid joavkku. Dán jovkus leat 70 jáhkasaš áhkut geat lávlot sin iežaset udmmurtagiela! Sii lea jo lávllume sullii 40 jagi, muhto dušše diibma dustet lávlut stuora lávddis ja interneahta bokte. Olusat ledje geahččan sin oanehis filmmaid ja gulan lávlagiid interneahtas.

Váikko sii leat vuorasolbmot ja lávllot udmurtagillii, sii šádde oalle beakkan. Go sii ledje dieđihuvvon dán finálii. Lei váttis dádjat gii vuoittá. Danne go gilvvuin servve olu nuora ártistaid ja beakkan ártistat.

Áhkut eai geavvan  čujonasat obanassiige eai ge dánsunjoavku, go ledje ieža dego dánsun joavku!

Dat lei vuosttaš háve go álgoálbmot joavku searvvan dakkár gilvuin. Mu mielas sii leat hui čeahppi! Sii sáhtezit vuoitit ja vuolgit Osloi, muhto sii bohte goalmmádin - 12,9%!  Petr Nalitch bođii vuostážžin  - 20,9 %. Son gal vuolgá Osloi jo fargga.


Musihkačeahpit  ledje rámidan áhkut. Ja okta dáin logái nie:
Olbmot gálggaše jienástit daid áhkuid ovddas!  
Sávvan lihkku daidda áhkuide boahtte áiggis!

Muhto dál báicce geahčča sin bihtá gilvus!    


No comments:

Post a Comment